Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5356
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗубченко Є. А.-
dc.contributor.authorЗубченко Е. А.-
dc.contributor.authorZubchenko E. A.-
dc.date.accessioned2014-02-17T07:52:40Z-
dc.date.available2014-02-17T07:52:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗубченко Є.А. Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / Є.А. Зубченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356-
dc.description.abstractПредмет дослідження – теоретичні та методичні підходи до управління та оцінки маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства.en_US
dc.description.abstractПредмет исследования – теоретические и методические подходы к управлению и оценке маркетинговыми исследованиями внешних рынков предприятия.en_US
dc.description.abstractSubject of research – theoretical and methodological approaches to the management and evaluation of marketing research foreign markets businesses.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectМіжнародний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингова інформаціяen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectобробкаen_US
dc.subjectМеждународный маркетингen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectмаркетинговая информацияen_US
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectанализen_US
dc.subjectобработкаen_US
dc.subjectInternational marketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing informationen_US
dc.subjectforeign tradeen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectprocessingen_US
dc.titleУправління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємстваen_US
dc.title.alternativeУправление маркетинговыми исследованиями внешних рынков предприятияen_US
dc.title.alternativeManaging market research company foreign marketsen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.