Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5309
Назва: Формування міжнародної збутової політики підприємства
Інші назви: Формирование международной сбытовой политики предприятия
Formation of International Sale Policy of an Enterprise
Автори: Місюра Г. А.
Мисюра А. А.
Misiura G. A.
Теми: міжнародна збутова політика
експорт
стратегії збуту
зовнішній ринок
канали збуту
аналіз
ефективність
международная сбытовая политика
экспорт
стратегии сбыта
внешний рынок
каналы сбыта
анализ
эффективность
international marketing policy
export
sale strategy
foreign market
sales outlet
analysis
effectivity
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Місюра Г.А. Формування міжнародної збутової політики підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Г.А. Місюра. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження дипломної магістерської роботи є процес формування міжнародної збутової політики підприємства. А також аналіз, оцінка можливостей та напрямки підвищення ефективності діяльності ДНВП «Об'єднання Комунар».
Предметом исследования дипломной магистерской работы является процесс формирования международной сбытовой политики предприятия. А также анализ, оценка возможностей и направлений повышения эффективности деятельности ГНПП «Объединение Коммунар».
Subject is the process of formation of the international marketing policy of the enterprise. The purpose of graduate work is the study of an essence of formation of the international marketing policy as economic category and development of practical recommendations about their improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5309
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.