Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5309
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМісюра Г. А.-
dc.contributor.authorМисюра А. А.-
dc.contributor.authorMisiura G. A.-
dc.date.accessioned2014-02-12T09:11:07Z-
dc.date.available2014-02-12T09:11:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМісюра Г.А. Формування міжнародної збутової політики підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Г.А. Місюра. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5309-
dc.description.abstractПредметом дослідження дипломної магістерської роботи є процес формування міжнародної збутової політики підприємства. А також аналіз, оцінка можливостей та напрямки підвищення ефективності діяльності ДНВП «Об'єднання Комунар».en_US
dc.description.abstractПредметом исследования дипломной магистерской работы является процесс формирования международной сбытовой политики предприятия. А также анализ, оценка возможностей и направлений повышения эффективности деятельности ГНПП «Объединение Коммунар».en_US
dc.description.abstractSubject is the process of formation of the international marketing policy of the enterprise. The purpose of graduate work is the study of an essence of formation of the international marketing policy as economic category and development of practical recommendations about their improvement.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародна збутова політикаen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectстратегії збутуen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectканали збутуen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectмеждународная сбытовая политикаen_US
dc.subjectэкспортen_US
dc.subjectстратегии сбытаen_US
dc.subjectвнешний рынокen_US
dc.subjectканалы сбытаen_US
dc.subjectанализen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectinternational marketing policyen_US
dc.subjectexporten_US
dc.subjectsale strategyen_US
dc.subjectforeign marketen_US
dc.subjectsales outleten_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjecteffectivityen_US
dc.titleФормування міжнародної збутової політики підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование международной сбытовой политики предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation of International Sale Policy of an Enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Місюра Г.А. Формування міжнародної збутової політики підприємства.pdf138,52 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.