Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5309
Title: Формування міжнародної збутової політики підприємства
Other Titles: Формирование международной сбытовой политики предприятия
Formation of International Sale Policy of an Enterprise
Authors: Місюра Г. А.
Мисюра А. А.
Misiura G. A.
Keywords: міжнародна збутова політика
експорт
стратегії збуту
зовнішній ринок
канали збуту
аналіз
ефективність
международная сбытовая политика
экспорт
стратегии сбыта
внешний рынок
каналы сбыта
анализ
эффективность
international marketing policy
export
sale strategy
foreign market
sales outlet
analysis
effectivity
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Місюра Г.А. Формування міжнародної збутової політики підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Г.А. Місюра. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом дослідження дипломної магістерської роботи є процес формування міжнародної збутової політики підприємства. А також аналіз, оцінка можливостей та напрямки підвищення ефективності діяльності ДНВП «Об'єднання Комунар».
Предметом исследования дипломной магистерской работы является процесс формирования международной сбытовой политики предприятия. А также анализ, оценка возможностей и направлений повышения эффективности деятельности ГНПП «Объединение Коммунар».
Subject is the process of formation of the international marketing policy of the enterprise. The purpose of graduate work is the study of an essence of formation of the international marketing policy as economic category and development of practical recommendations about their improvement.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5309
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.