Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5256
Назва: Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії
Автори: Савельєва П. В.
Теми: рекламна кампанія
фірма
маркетингова стратегія
продукт
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Савельєва П. В. Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії / П. В. Савельєва //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 42 - 44
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості планування та розробки рекламної кампанії. Подано основні види маркетингових стратегій, їх суть та застосування.
The article discusses the features of planning and development of advertising campaigns. The main types of marketing strategies, their nature and use are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5256
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.