Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5256
Title: Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії
Authors: Савельєва П. В.
Keywords: рекламна кампанія
фірма
маркетингова стратегія
продукт
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Савельєва П. В. Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії / П. В. Савельєва //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 42 - 44
Abstract: Розглянуто особливості планування та розробки рекламної кампанії. Подано основні види маркетингових стратегій, їх суть та застосування.
The article discusses the features of planning and development of advertising campaigns. The main types of marketing strategies, their nature and use are described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5256
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.