Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5256
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавельєва П. В.-
dc.date.accessioned2014-02-11T11:18:00Z-
dc.date.available2014-02-11T11:18:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавельєва П. В. Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії / П. В. Савельєва //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 42 - 44en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5256-
dc.description.abstractРозглянуто особливості планування та розробки рекламної кампанії. Подано основні види маркетингових стратегій, їх суть та застосування.en_US
dc.description.abstractThe article discusses the features of planning and development of advertising campaigns. The main types of marketing strategies, their nature and use are described.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectфірмаen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectпродуктen_US
dc.titleМаркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампаніїen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc330en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.