Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3920
Назва: ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Шевчук А. Ю.
Теми: маркетинг
інновації
інноваційний маркетинг
маркетинг інновацій
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Шевчук А.Ю. Зміст маркетингу інновацій у діяльності підприємства / А.Ю. Шевчук // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 84 - 86
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи до визначення сутності маркетингу інновацій та його місця в управлінні підприємством. Розмежовано поняття маркетингу інновацій та інноваційного маркетингу.
Рассмотрены подходы к определению сущности понятия маркетинга инноваций и его места в управлении предприятием. Разграничены понятия маркетинга инноваций и инновационного маркетинга.
The article considers the approaches to defining the essence of marketing innovation and its place in enterprise management. The definitions of marketing innovations and innovative marketing are distinguished.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3920
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.