Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3920
Title: ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Шевчук А. Ю.
Keywords: маркетинг
інновації
інноваційний маркетинг
маркетинг інновацій
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Шевчук А.Ю. Зміст маркетингу інновацій у діяльності підприємства / А.Ю. Шевчук // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 84 - 86
Abstract: Розглянуто підходи до визначення сутності маркетингу інновацій та його місця в управлінні підприємством. Розмежовано поняття маркетингу інновацій та інноваційного маркетингу.
Рассмотрены подходы к определению сущности понятия маркетинга инноваций и его места в управлении предприятием. Разграничены понятия маркетинга инноваций и инновационного маркетинга.
The article considers the approaches to defining the essence of marketing innovation and its place in enterprise management. The definitions of marketing innovations and innovative marketing are distinguished.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3920
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.