Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30625
Назва: Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: бренд
раціональні результати
емоційні результати
економіка вражень
стратегії брендів
VUCA-world
BANI-world, матриця позиціонування брендів та їх стратегій
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. – Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – Ч. 1. - С. 274 – 281.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність використання бренду підприємства для забезпечення ефективності та успішності його функціонування в умовах економіки вражень, коли саме враження створюють найбільшу частку доданої вартості продукції. Розглянуто особливості функціонування підприємств та використання їх брендів в умовах VUCA-world та BANI-world, що підтверджують необхідність використання емоційних моделей прийняття рішень. Проаналізовано раціональні та емоційні результати використання брендів на машинобудівних підприємствах, розраховано інтегральні показники на основі часткових показників раціональних та емоційних результатів. Запропоновано методичний підхід до формування стратегій використання брендів на основі матриці, що побудована за інтегральними показниками раціональних та емоційних результатів використання брендів, в якій позиціоновано досліджувані підприємства. доведено доцільність розмежування квадрантів матриці з використанням положень теорії нечітких множин. Розроблені теоретичні та практичні пропозиції формування брендів та стратегій їх використання дозволять врахувати сутність і змістовність брендів, уможливити якомога більш результативне їх застосування в умовах функціонування економіки вражень та мінливого зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30625
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська_тези.pdf210,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.