Статті (МБ) : [322] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 322
Issue DateTitleAuthor(s)
2019The criteria for choosing an export strategy of enterpriseMazorenko O. V.
2019Cутність дефініції «культура» в крос-культурному менеджментіБлизнюк Т. П.
2019Обгрунтування теоретичних засад зв'язку організаційної культури та стратегії підприємстваЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2018Організаційна культура як похідна впливу глобалізації на формування конкурентної стратегії розвиткуПолюхович М. В.; Баркова К. О.
2019Розрахунок інтегрального показника забезпечення інформаційного процесу управління промисловим підприємствомЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2019Функції менеджменту та їх роль в управлінні інноваціямиЧерноіванова Г. С.; Миронова О. М.; Черноиванова А. С.; Миронова О. Н.; Chernoivanova A. S.; Myronova O. M.
2019Особливості управління інноваційною працею в івент-проектахЧерноіванова Г. С.; Черноиванова А. С.; Chernoivanova A. S.
2018Методологія оцінювання інноваційних компетентностей управлінських фахівців на основі факторів, що формують складно структуровану системуЧерноіванова Г. С.; Черноиванова А. С.; Chernoivanova A. S.
2019Decline and current situation of Panasonic, a Japanese electronics companyHiguchi T.; Хігучі Т.; Хигучи Т.
2019Формалізація поняття «партнерські відносини» видавничо-поліграфічних підприємствПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкарь А. И.; Pushkar A.; Andrushchenko T.
2019Методи оцінки ефективності систем управління взаємовідносинамиПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкар А. И.; Pushkar A.; Andryushchenko T.
2019Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing techniqueOmarov E.; Sandal Jan-U.; Омаров Е.; Сандал Ж.-Ю.; Омаров Э.; Сандал Ж.-Ю.
2019Основні методичні підходи до оцінювання вартості промислових підприємствНечипорук О. В.; Nechiporuk O. V.
2019Економічна сутність поняття «Інвестиційна привабливість підприємства»Нечипорук О. В.; Nechyporuk O. V.
2019Основні підходи до класифікації заходів івент-менеджментуНемашкало К. Р.; Томанек М.; Nemashkalo K. R.; Tomanek М.
2018Оцінка мотивів праці на підприємстві як засіб вибору мотиваційного механізму управлінняНемашкало К. Р.; Nemashkalo K. R.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019The new product introduction process as a managerial activityMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Аналіз сучасних підходів до мотивації персоналуМельник А. О.; Melnyk A. O.
2019Modern problems of the branding: basic concepts, essenceMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 322