Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30625
Title: Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень
Authors: Ястремська О. О.
Keywords: бренд
раціональні результати
емоційні результати
економіка вражень
стратегії брендів
VUCA-world
BANI-world, матриця позиціонування брендів та їх стратегій
Issue Date: 2023
Citation: Ястремська О. О. Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. – Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – Ч. 1. - С. 274 – 281.
Abstract: Обґрунтовано доцільність використання бренду підприємства для забезпечення ефективності та успішності його функціонування в умовах економіки вражень, коли саме враження створюють найбільшу частку доданої вартості продукції. Розглянуто особливості функціонування підприємств та використання їх брендів в умовах VUCA-world та BANI-world, що підтверджують необхідність використання емоційних моделей прийняття рішень. Проаналізовано раціональні та емоційні результати використання брендів на машинобудівних підприємствах, розраховано інтегральні показники на основі часткових показників раціональних та емоційних результатів. Запропоновано методичний підхід до формування стратегій використання брендів на основі матриці, що побудована за інтегральними показниками раціональних та емоційних результатів використання брендів, в якій позиціоновано досліджувані підприємства. доведено доцільність розмежування квадрантів матриці з використанням положень теорії нечітких множин. Розроблені теоретичні та практичні пропозиції формування брендів та стратегій їх використання дозволять врахувати сутність і змістовність брендів, уможливити якомога більш результативне їх застосування в умовах функціонування економіки вражень та мінливого зовнішнього середовища.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30625
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ястремська_тези.pdf210,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.