Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Назва: Аналіз конкурентноспроможності бренду
Автори: Іванієнко В. В.
Подорожна М. Р.
Теми: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність бренду
фактори
аналіз конкурентоспроможності
модель формування конкурентоспроможності бренду
аналітичні показники конкурентоспроможності
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Іванієнко В. В. Аналіз конкурентноспроможності бренду / В.В. Іванієнко, М.П. Подорожна // Наукові перспективи. - 2022. - №2 (20). – С. 265-276.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті сутність та загальних концепцій формування бренду, наведена систематизація факторів конкурентоспроможності підприємства та загальна схема аналізу ринків розміщення бренду. Авторами побудовано модель формування конкурентоспроможності бренда та наведені методичні підходи до аналізу бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.