Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІванієнко В. В.-
dc.contributor.authorПодорожна М. Р.-
dc.date.accessioned2023-06-19T21:33:14Z-
dc.date.available2023-06-19T21:33:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванієнко В. В. Аналіз конкурентноспроможності бренду / В.В. Іванієнко, М.П. Подорожна // Наукові перспективи. - 2022. - №2 (20). – С. 265-276.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797-
dc.description.abstractУ статті розглянуті сутність та загальних концепцій формування бренду, наведена систематизація факторів конкурентоспроможності підприємства та загальна схема аналізу ринків розміщення бренду. Авторами побудовано модель формування конкурентоспроможності бренда та наведені методичні підходи до аналізу бренду.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність брендуru_RU
dc.subjectфакториru_RU
dc.subjectаналіз конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectмодель формування конкурентоспроможності брендуru_RU
dc.subjectаналітичні показники конкурентоспроможностіru_RU
dc.titleАналіз конкурентноспроможності брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.