Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Title: Аналіз конкурентноспроможності бренду
Authors: Іванієнко В. В.
Подорожна М. Р.
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність бренду
фактори
аналіз конкурентоспроможності
модель формування конкурентоспроможності бренду
аналітичні показники конкурентоспроможності
Issue Date: 2022
Citation: Іванієнко В. В. Аналіз конкурентноспроможності бренду / В.В. Іванієнко, М.П. Подорожна // Наукові перспективи. - 2022. - №2 (20). – С. 265-276.
Abstract: У статті розглянуті сутність та загальних концепцій формування бренду, наведена систематизація факторів конкурентоспроможності підприємства та загальна схема аналізу ринків розміщення бренду. Авторами побудовано модель формування конкурентоспроможності бренда та наведені методичні підходи до аналізу бренду.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Appears in Collections:Статті (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.