Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Название: Аналіз конкурентноспроможності бренду
Авторы: Іванієнко В. В.
Подорожна М. Р.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність бренду
фактори
аналіз конкурентоспроможності
модель формування конкурентоспроможності бренду
аналітичні показники конкурентоспроможності
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Іванієнко В. В. Аналіз конкурентноспроможності бренду / В.В. Іванієнко, М.П. Подорожна // Наукові перспективи. - 2022. - №2 (20). – С. 265-276.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті сутність та загальних концепцій формування бренду, наведена систематизація факторів конкурентоспроможності підприємства та загальна схема аналізу ринків розміщення бренду. Авторами побудовано модель формування конкурентоспроможності бренда та наведені методичні підходи до аналізу бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.