Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2963
Назва: ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Автори: Гогой І. Ю.
Прокопенко Д. А.
Теми: маркетингові комунікації
реклама
нейромаркетинг
комунікаційна політика
Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гогой І. Ю. Інструментарій маркетингових комунікацій у мережі інтернет / І. Ю. Гогой, Д. А. Прокопенко // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 109-111.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття комунікацій та їх місце в системі Інтернет-маркетингу. Визначено роль реклами та її вплив на ефективність нейромаркетингу у світовій мережі.
Рассмотрено понятие коммуникаций и их место в системе Интернет-маркетинга. Определена роль рекламы и ее влияние на эффективность нейромаркетинга в мировой сети.
This article considers the definition of communications and its place in the marketing system of Internet. The role of advertising and its impact on the efficiency of neuromarketing in the global network is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2963
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.