Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2963
Title: ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Authors: Гогой І. Ю.
Прокопенко Д. А.
Keywords: маркетингові комунікації
реклама
нейромаркетинг
комунікаційна політика
Інтернет-маркетинг
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гогой І. Ю. Інструментарій маркетингових комунікацій у мережі інтернет / І. Ю. Гогой, Д. А. Прокопенко // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 109-111.
Abstract: Розглянуто поняття комунікацій та їх місце в системі Інтернет-маркетингу. Визначено роль реклами та її вплив на ефективність нейромаркетингу у світовій мережі.
Рассмотрено понятие коммуникаций и их место в системе Интернет-маркетинга. Определена роль рекламы и ее влияние на эффективность нейромаркетинга в мировой сети.
This article considers the definition of communications and its place in the marketing system of Internet. The role of advertising and its impact on the efficiency of neuromarketing in the global network is defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2963
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.