Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Назва: Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства
Автори: Погуда Н. В.
Теми: маркетинг
маркетингова стратегія
туристичний оператор
туризм
соціальні медіа
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 21 лютого 2023 р. : тези допов. – Харків: НУЦЗУ, 2023. – С. 175-176.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто основні типи маркетингових стратегій, що впроваджуються туристичними підприємствами. Визначено, що туристичні оператори мають чітко виражені маркетингові стратегії. Висвітлено роль соціальних медіа при формуванні маркетингової стратегії у туризмі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Особливостi_маркетинговоi_стратегii_турпiдприeмства_Тези.pdf433,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.