Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.date.accessioned2023-03-07T11:01:24Z-
dc.date.available2023-03-07T11:01:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 21 лютого 2023 р. : тези допов. – Харків: НУЦЗУ, 2023. – С. 175-176.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні типи маркетингових стратегій, що впроваджуються туристичними підприємствами. Визначено, що туристичні оператори мають чітко виражені маркетингові стратегії. Висвітлено роль соціальних медіа при формуванні маркетингової стратегії у туризмі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectсоціальні медіаru_RU
dc.titleОсобливості маркетингової стратегії туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_Особливостi_маркетинговоi_стратегii_турпiдприeмства_Тези.pdf433,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.