Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Title: Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Погуда Н. В.
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
туристичний оператор
туризм
соціальні медіа
Issue Date: 2023
Citation: Погуда Н. В. Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 21 лютого 2023 р. : тези допов. – Харків: НУЦЗУ, 2023. – С. 175-176.
Abstract: У роботі розглянуто основні типи маркетингових стратегій, що впроваджуються туристичними підприємствами. Визначено, що туристичні оператори мають чітко виражені маркетингові стратегії. Висвітлено роль соціальних медіа при формуванні маркетингової стратегії у туризмі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Appears in Collections:Статті (Т)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.