Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Название: Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Погуда Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова стратегія
туристичний оператор
туризм
соціальні медіа
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Погуда Н. В. Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 21 лютого 2023 р. : тези допов. – Харків: НУЦЗУ, 2023. – С. 175-176.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто основні типи маркетингових стратегій, що впроваджуються туристичними підприємствами. Визначено, що туристичні оператори мають чітко виражені маркетингові стратегії. Висвітлено роль соціальних медіа при формуванні маркетингової стратегії у туризмі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29048
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_Особливостi_маркетинговоi_стратегii_турпiдприeмства_Тези.pdf433,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.