Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28473
Назва: Компетенції працівників як невід'ємна складова компетентності організації
Автори: Грузіна І.
Теми: організація
компетентність
компетенції
компетентна організація
персонал
конкурентна перевага
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Грузіна І. Компетенції працівників як невід'ємна складова компетентності організації / І. Грузіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – Полтава: «Гельветика», 2022. – Вип. 2(106). – С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у дослідженні сутності індивідуальних компетенцій, узагальненні їх видів для усвідомлення ролі у забезпеченні компетентності організації. Методика дослідження. Мета дослідження досягалась використанням методів морфологічного аналізу; діалектичного методу; теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу. Результати. Доведено зростання впливу нематеріальних факторів у процесах формування та розвитку компетентності організації. Обґрунтовано доцільність розгляду компетенцій персоналу як чинників створення компетентної організації, необхідність виховання у її межах компетентних працівників для досягнення нею високого рівня компетентності. Запропоновано класифікацію індивідуальних компетенцій співробітників. Практична значущість результатів дослідження. Запропоновані рекомендації дозволять усвідомити сутність базових понять компетентної організації, зрозуміти принципові відмінності між їх трактуванням та використанням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28473
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.