Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Назва: Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період
Автори: Родіонов С.
Теми: інтернет-технології
інформаційне суспільство
маркетингова інформаційна система
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Родіонов С. Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період / С. Родіонов // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: пандемічний та постпандемічний період: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Тернопіль, 11 квіт. 2022 р.: тези допов. – Тернопіль: ЗУНУ, 2022. – С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): В роботі представлен аналіз сучасних інформаційних технологій, які можуть забезпечувати діяльність господарських структур у віртуальному просторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.