Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРодіонов С.-
dc.date.accessioned2022-06-20T22:04:06Z-
dc.date.available2022-06-20T22:04:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРодіонов С. Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період / С. Родіонов // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: пандемічний та постпандемічний період: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Тернопіль, 11 квіт. 2022 р.: тези допов. – Тернопіль: ЗУНУ, 2022. – С. 62-64.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785-
dc.description.abstractВ роботі представлен аналіз сучасних інформаційних технологій, які можуть забезпечувати діяльність господарських структур у віртуальному просторі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-технологіїru_RU
dc.subjectінформаційне суспільствоru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаru_RU
dc.titleЗміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний періодru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.