Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Title: Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період
Authors: Родіонов С.
Keywords: інтернет-технології
інформаційне суспільство
маркетингова інформаційна система
Issue Date: 2022
Citation: Родіонов С. Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період / С. Родіонов // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: пандемічний та постпандемічний період: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Тернопіль, 11 квіт. 2022 р.: тези допов. – Тернопіль: ЗУНУ, 2022. – С. 62-64.
Abstract: В роботі представлен аналіз сучасних інформаційних технологій, які можуть забезпечувати діяльність господарських структур у віртуальному просторі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.