Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Название: Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період
Авторы: Родіонов С.
Ключевые слова: інтернет-технології
інформаційне суспільство
маркетингова інформаційна система
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Родіонов С. Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період / С. Родіонов // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: пандемічний та постпандемічний період: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Тернопіль, 11 квіт. 2022 р.: тези допов. – Тернопіль: ЗУНУ, 2022. – С. 62-64.
Краткий осмотр (реферат): В роботі представлен аналіз сучасних інформаційних технологій, які можуть забезпечувати діяльність господарських структур у віртуальному просторі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27785
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.