Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2776
Назва: Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamics CRM з навчальної дисцип-ліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
Інші назви: Задания к лабораторным работам и методические рекомендации к их выполнению в среде MS Dynamics CRM по учебной дисциплине "Информационные системы и технологии в маркетинге" для студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения
Quest to laboratory works and guidelines for their implementation in the MS Dynamics CRM environment for academic discipline "Information systems and technology in marketing" for students of training areas "Marketing" for all forms of ducation
Автори: Ушакова І. О.
Ушакова И. А.
Ushakova I.
Теми: інформаційні системи в маркетингу
MS Dynamic CRM
информационные системы в маркетинге
MS Dynamic CRM
information systems in marketing
MS Dynamic CRM
Дата публікації: 2011
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamics CRM з навчальної дисцип-ліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання / укл. І. О. Ушакова. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2011. – 88 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено завдання для лабораторних робіт і самостійної роботи з тем "Настроювання робочих параметрів користувача системи", "Створення каталогу продуктів", "Управління продажем", "Управління маркетингом", а також методичні рекомендації до їх виконання у середовищі MS Dynamics CRM, що сприяє формуванню компетенцій із використання інформаційної CRM-системи для управління взаємовідносинами з клієнтами. Для закріплення матеріалу подано контрольні запитання. Рекомендовано для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання.
Приведены задания для лабораторных работ и самостоятельной работы по темам "Настройка рабочих параметров пользователя системы", "Создание каталога продуктов", "Управление продажами", "Управление маркетингом", а также методические рекомендации к их выполнению в среде MS Dynamics CRM, что способствует формированию компетенций по использованию информационной CRM-системы для управления взаимоотношениями с клиентами. Для закрепления материала представлены контрольные вопросы. Рекомендовано для студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения.
Tasks for laboratory works and independent work according to the theme "Setting the operating parameters of the system user", "Creating a product catalog", "Sales Management", "Marketing Management" and guidelines for their implementation in the MS Dynamics CRM environment, which contributes to a competence in the use of information systems for CRM-customer relationship management, are presented. To consolidate the material the checklists are given. Recommended for students of training areas "marketing" for all forms of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ІС)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.