Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2776
Title: Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamics CRM з навчальної дисцип-ліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
Other Titles: Задания к лабораторным работам и методические рекомендации к их выполнению в среде MS Dynamics CRM по учебной дисциплине "Информационные системы и технологии в маркетинге" для студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения
Quest to laboratory works and guidelines for their implementation in the MS Dynamics CRM environment for academic discipline "Information systems and technology in marketing" for students of training areas "Marketing" for all forms of ducation
Authors: Ушакова І. О.
Ушакова И. А.
Ushakova I.
Keywords: інформаційні системи в маркетингу
MS Dynamic CRM
информационные системы в маркетинге
MS Dynamic CRM
information systems in marketing
MS Dynamic CRM
Issue Date: 2011
Publisher: ХНЕУ
Citation: Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamics CRM з навчальної дисцип-ліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання / укл. І. О. Ушакова. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2011. – 88 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено завдання для лабораторних робіт і самостійної роботи з тем "Настроювання робочих параметрів користувача системи", "Створення каталогу продуктів", "Управління продажем", "Управління маркетингом", а також методичні рекомендації до їх виконання у середовищі MS Dynamics CRM, що сприяє формуванню компетенцій із використання інформаційної CRM-системи для управління взаємовідносинами з клієнтами. Для закріплення матеріалу подано контрольні запитання. Рекомендовано для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання.
Приведены задания для лабораторных работ и самостоятельной работы по темам "Настройка рабочих параметров пользователя системы", "Создание каталога продуктов", "Управление продажами", "Управление маркетингом", а также методические рекомендации к их выполнению в среде MS Dynamics CRM, что способствует формированию компетенций по использованию информационной CRM-системы для управления взаимоотношениями с клиентами. Для закрепления материала представлены контрольные вопросы. Рекомендовано для студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения.
Tasks for laboratory works and independent work according to the theme "Setting the operating parameters of the system user", "Creating a product catalog", "Sales Management", "Marketing Management" and guidelines for their implementation in the MS Dynamics CRM environment, which contributes to a competence in the use of information systems for CRM-customer relationship management, are presented. To consolidate the material the checklists are given. Recommended for students of training areas "marketing" for all forms of education.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776
Appears in Collections:Методичні матеріали (ІС)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.