Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27554
Назва: Ефективність негативних емоцій у рекламі
Автори: Рибалко К. В.
Теми: реклама
емоції
ефективність
аудиторія
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Рибалко К. В. Ефективність негативних емоцій у рекламі / К. В. Рибалко // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 25-26 лют. 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. – С. 45-49.
Короткий огляд (реферат): В останні десятиліття реклама все частіше звертається до негативних емоцій: скорботи, суму, нудьги, тривоги, страху, гніву, сорому, відрази тощо. Тому актуальним є вивчення реакції споживачів на негативні емоції у рекламі, сприйняття такої реклами та її ефективності. Розуміння ефективності реклами допомагає рекламодавцеві визначити, чи отримує рекламне оголошення очікувану віддачу залежно від поставленої мети – збільшення обсягів продажів, прихильність до бренду тощо. Негативні емоції можуть бути досить сильним мотиваційним поштовхом для людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27554
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко.pdf734,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.