Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27554
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРибалко К. В.-
dc.date.accessioned2022-06-10T18:35:01Z-
dc.date.available2022-06-10T18:35:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРибалко К. В. Ефективність негативних емоцій у рекламі / К. В. Рибалко // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 25-26 лют. 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. – С. 45-49.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27554-
dc.description.abstractВ останні десятиліття реклама все частіше звертається до негативних емоцій: скорботи, суму, нудьги, тривоги, страху, гніву, сорому, відрази тощо. Тому актуальним є вивчення реакції споживачів на негативні емоції у рекламі, сприйняття такої реклами та її ефективності. Розуміння ефективності реклами допомагає рекламодавцеві визначити, чи отримує рекламне оголошення очікувану віддачу залежно від поставленої мети – збільшення обсягів продажів, прихильність до бренду тощо. Негативні емоції можуть бути досить сильним мотиваційним поштовхом для людини.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectемоціїru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectаудиторіяru_RU
dc.titleЕфективність негативних емоцій у рекламіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рибалко.pdf734,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.