Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27554
Title: Ефективність негативних емоцій у рекламі
Authors: Рибалко К. В.
Keywords: реклама
емоції
ефективність
аудиторія
Issue Date: 2022
Citation: Рибалко К. В. Ефективність негативних емоцій у рекламі / К. В. Рибалко // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 25-26 лют. 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. – С. 45-49.
Abstract: В останні десятиліття реклама все частіше звертається до негативних емоцій: скорботи, суму, нудьги, тривоги, страху, гніву, сорому, відрази тощо. Тому актуальним є вивчення реакції споживачів на негативні емоції у рекламі, сприйняття такої реклами та її ефективності. Розуміння ефективності реклами допомагає рекламодавцеві визначити, чи отримує рекламне оголошення очікувану віддачу залежно від поставленої мети – збільшення обсягів продажів, прихильність до бренду тощо. Негативні емоції можуть бути досить сильним мотиваційним поштовхом для людини.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27554
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рибалко.pdf734,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.