Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства
Автори: Дзеніс В. О.
Дзеніс О. О.
Теми: маркетинг-менеджмент
функції міжнародного маркетингу
маркетингова діяльність підприємства
маркетингова концепція підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Дзеніс В. Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / В. Дзеніс, О. Дзеніс // Маркетингова освіта в Україні : зб. матер. V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р. : тези допов. – К. : КНЕУ, 2021. – С. 82-84.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто систему управління підприємством, засновану на принципах маркетингу; визначено основні функції маркетингової діяльності підприємства; виділено основні етапи дослідження маркетинг-менеджменту сучасного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзеніс В._Дзеніс О._ТЕЗИ_Маркетинг-менеджмент.pdf521,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.