Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДзеніс В. О.-
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.date.accessioned2022-01-19T08:36:52Z-
dc.date.available2022-01-19T08:36:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДзеніс В. Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / В. Дзеніс, О. Дзеніс // Маркетингова освіта в Україні : зб. матер. V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р. : тези допов. – К. : КНЕУ, 2021. – С. 82-84.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто систему управління підприємством, засновану на принципах маркетингу; визначено основні функції маркетингової діяльності підприємства; виділено основні етапи дослідження маркетинг-менеджменту сучасного підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетинг-менеджментru_RU
dc.subjectфункції міжнародного маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингова концепція підприємстваru_RU
dc.titleСучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дзеніс В._Дзеніс О._ТЕЗИ_Маркетинг-менеджмент.pdf521,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.