Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Title: Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства
Authors: Дзеніс В. О.
Дзеніс О. О.
Keywords: маркетинг-менеджмент
функції міжнародного маркетингу
маркетингова діяльність підприємства
маркетингова концепція підприємства
Issue Date: 2021
Citation: Дзеніс В. Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / В. Дзеніс, О. Дзеніс // Маркетингова освіта в Україні : зб. матер. V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р. : тези допов. – К. : КНЕУ, 2021. – С. 82-84.
Abstract: В роботі розглянуто систему управління підприємством, засновану на принципах маркетингу; визначено основні функції маркетингової діяльності підприємства; виділено основні етапи дослідження маркетинг-менеджменту сучасного підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26867
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дзеніс В._Дзеніс О._ТЕЗИ_Маркетинг-менеджмент.pdf521,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.