Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26772
Назва: Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики
Автори: Пономаренко О. О.
Лісна І. Ф.
Пивавар І. В.
Теми: маркетинг
моніторинг
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
маркетингова інформація
конкурентне середовищ
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Пономаренко О. О. Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики / О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна, І. В. Пивавар // Бізнес Інформ. – 2021. – №10. – C. 375–386.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості організації моніторингу стану й ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики. Виявлено, що основним завданням проведення комплексу процедур моніторингу маркетингового потенціалу підприємства є формування належного інформаційного забезпечення процесу стратегічного управління маркетинговою активністю підприємства на ґрунті моделювання можливих альтернатив розвитку та своєчасного виявлення необхідності здійснення змін у господарській діяльності. Основними елементами системи моніторингу маркетингового потенціалу підприємства є певна сукупність підходів до визначення сутності даної системи, методології та методики її розробки, а також реалізації заходів щодо її впровадження. При проведенні моніторингу здійснюється аналіз фактичного фінансово-економічного стану, установ-люються величина та тенденції відхилень від прогнозів, покладених в основу планів господарської діяльності підприємства при формуванні конкурентних переваг. Надалі відповідно до виявлених раніше зако-номірностей і специфічних залежностей визначаються наслідки змін для здійснення процесу моніторингу маркетингового потенціалу підприємства. Результати визначення вад і недоліків в процесі моніторингу вико-ристовуються для оцінки рівня його організації та визначення ефектив-ності. Помилки та недоліки мають бути виправлені в ході наступного циклу підготовки та використання на підприємстві системи моніторингу. Для цього по завершенню облікового періоду встановлюються основні напрямки вдосконалювання цієї системи, проєктується комплекс заходів щодо усунення виявлених недоліків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26772
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2021-10_0-pages-375_386.pdf410,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.