Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26772
Title: Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики
Authors: Пономаренко О. О.
Лісна І. Ф.
Пивавар І. В.
Keywords: маркетинг
моніторинг
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
маркетингова інформація
конкурентне середовищ
Issue Date: 2021
Citation: Пономаренко О. О. Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики / О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна, І. В. Пивавар // Бізнес Інформ. – 2021. – №10. – C. 375–386.
Abstract: У статті проаналізовано особливості організації моніторингу стану й ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики. Виявлено, що основним завданням проведення комплексу процедур моніторингу маркетингового потенціалу підприємства є формування належного інформаційного забезпечення процесу стратегічного управління маркетинговою активністю підприємства на ґрунті моделювання можливих альтернатив розвитку та своєчасного виявлення необхідності здійснення змін у господарській діяльності. Основними елементами системи моніторингу маркетингового потенціалу підприємства є певна сукупність підходів до визначення сутності даної системи, методології та методики її розробки, а також реалізації заходів щодо її впровадження. При проведенні моніторингу здійснюється аналіз фактичного фінансово-економічного стану, установ-люються величина та тенденції відхилень від прогнозів, покладених в основу планів господарської діяльності підприємства при формуванні конкурентних переваг. Надалі відповідно до виявлених раніше зако-номірностей і специфічних залежностей визначаються наслідки змін для здійснення процесу моніторингу маркетингового потенціалу підприємства. Результати визначення вад і недоліків в процесі моніторингу вико-ристовуються для оцінки рівня його організації та визначення ефектив-ності. Помилки та недоліки мають бути виправлені в ході наступного циклу підготовки та використання на підприємстві системи моніторингу. Для цього по завершенню облікового періоду встановлюються основні напрямки вдосконалювання цієї системи, проєктується комплекс заходів щодо усунення виявлених недоліків.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26772
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2021-10_0-pages-375_386.pdf410,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.