Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26772
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПономаренко О. О.-
dc.contributor.authorЛісна І. Ф.-
dc.contributor.authorПивавар І. В.-
dc.date.accessioned2022-01-11T12:44:39Z-
dc.date.available2022-01-11T12:44:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко О. О. Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики / О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна, І. В. Пивавар // Бізнес Інформ. – 2021. – №10. – C. 375–386.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26772-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості організації моніторингу стану й ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики. Виявлено, що основним завданням проведення комплексу процедур моніторингу маркетингового потенціалу підприємства є формування належного інформаційного забезпечення процесу стратегічного управління маркетинговою активністю підприємства на ґрунті моделювання можливих альтернатив розвитку та своєчасного виявлення необхідності здійснення змін у господарській діяльності. Основними елементами системи моніторингу маркетингового потенціалу підприємства є певна сукупність підходів до визначення сутності даної системи, методології та методики її розробки, а також реалізації заходів щодо її впровадження. При проведенні моніторингу здійснюється аналіз фактичного фінансово-економічного стану, установ-люються величина та тенденції відхилень від прогнозів, покладених в основу планів господарської діяльності підприємства при формуванні конкурентних переваг. Надалі відповідно до виявлених раніше зако-номірностей і специфічних залежностей визначаються наслідки змін для здійснення процесу моніторингу маркетингового потенціалу підприємства. Результати визначення вад і недоліків в процесі моніторингу вико-ристовуються для оцінки рівня його організації та визначення ефектив-ності. Помилки та недоліки мають бути виправлені в ході наступного циклу підготовки та використання на підприємстві системи моніторингу. Для цього по завершенню облікового періоду встановлюються основні напрямки вдосконалювання цієї системи, проєктується комплекс заходів щодо усунення виявлених недоліків.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectмаркетинговий потенціалru_RU
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectконкурентне середовищru_RU
dc.titleМоніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2021-10_0-pages-375_386.pdf410,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.