Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Назва: Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг
Автори: Алдошина М. В.
Теми: споживча поведінка
моделі споживчої поведінки
комунікація
фактори впливу
інформаційні джерела
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Алдошина М. В. Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 29-30 бер. 2018 р. – Харків: ВД ФОП Панов А.М., 2018. – С. 194–197.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті особливості поведінки споживачів в процесі пошуку та придбання туристичних послуг. Наведені основні моделі споживання та фактори що впливають на вибір туриста з урахуванням інформаційного пошуку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_тези.pdf257,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.