Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2021-10-12T08:18:35Z-
dc.date.available2021-10-12T08:18:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАлдошина М. В. Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 29-30 бер. 2018 р. – Харків: ВД ФОП Панов А.М., 2018. – С. 194–197.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240-
dc.description.abstractУ статті розглянуті особливості поведінки споживачів в процесі пошуку та придбання туристичних послуг. Наведені основні моделі споживання та фактори що впливають на вибір туриста з урахуванням інформаційного пошуку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectспоживча поведінкаru_RU
dc.subjectмоделі споживчої поведінкиru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectфактори впливуru_RU
dc.subjectінформаційні джерелаru_RU
dc.titleОсобливості споживчої поведінки на ринку туристичних послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алдошина_тези.pdf257,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.