Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Title: Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг
Authors: Алдошина М. В.
Keywords: споживча поведінка
моделі споживчої поведінки
комунікація
фактори впливу
інформаційні джерела
Issue Date: 2018
Citation: Алдошина М. В. Особливості споживчої поведінки на ринку туристичних послуг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 29-30 бер. 2018 р. – Харків: ВД ФОП Панов А.М., 2018. – С. 194–197.
Abstract: У статті розглянуті особливості поведінки споживачів в процесі пошуку та придбання туристичних послуг. Наведені основні моделі споживання та фактори що впливають на вибір туриста з урахуванням інформаційного пошуку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26240
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алдошина_тези.pdf257,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.