Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24949
Назва: Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації
Автори: Проскурніна Н. В.
Теми: ефективність
ключові показники результативності
витрати
маркетинг
функція бажаності
Інтернет-реклама
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації / Н. В. Проскурніна. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовт. 2020р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 88-92.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методику оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації, на підставі системи управління за цілями, що базується на ключових показниках результативності та показниках витрат. Використано функцію бажаності Харрінгтона для згортання часткових функцій бажаності в узагальнений критерій. Виконано інтерпретацію отриманих показників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24949
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Проскурніна_ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ.pdf713,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.