Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24949
Title: Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації
Authors: Проскурніна Н. В.
Keywords: ефективність
ключові показники результативності
витрати
маркетинг
функція бажаності
Інтернет-реклама
Issue Date: 2020
Citation: Проскурніна Н. В. Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації / Н. В. Проскурніна. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовт. 2020р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 88-92.
Abstract: Запропоновано методику оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації, на підставі системи управління за цілями, що базується на ключових показниках результативності та показниках витрат. Використано функцію бажаності Харрінгтона для згортання часткових функцій бажаності в узагальнений критерій. Виконано інтерпретацію отриманих показників.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24949
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.