Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24949
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2021-03-18T08:45:05Z-
dc.date.available2021-03-18T08:45:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації / Н. В. Проскурніна. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовт. 2020р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 88-92.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24949-
dc.description.abstractЗапропоновано методику оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації, на підставі системи управління за цілями, що базується на ключових показниках результативності та показниках витрат. Використано функцію бажаності Харрінгтона для згортання часткових функцій бажаності в узагальнений критерій. Виконано інтерпретацію отриманих показників.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectключові показники результативностіru_RU
dc.subjectвитратиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectфункція бажаностіru_RU
dc.subjectІнтернет-рекламаru_RU
dc.titleОцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези_Проскурніна_ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ.pdf713,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.