Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Назва: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства
Автори: Геращенко І. М.
Крамаренко С. М.
Теми: маркетинг
інновації
маркетинг інновацій
інноваційний маркетинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Геращенко І. М. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства / І. М. Геращенко, С. М. Крамаренко // Сучасні проблеми управління підприємствми: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3-4 бер.2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Харків : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 102–103.
Короткий огляд (реферат): У тезах доповідей подано обґрунтування маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано термін «маркетинг інноваційної діяльності» та основні принципи маркетингу інновацій. Концепція маркетингу інноваційної діяльності є основою дослідження ринку і пошуків конкурентної стратегії підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.