Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГеращенко І. М.-
dc.contributor.authorКрамаренко С. М.-
dc.date.accessioned2020-09-11T08:18:02Z-
dc.date.available2020-09-11T08:18:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГеращенко І. М. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства / І. М. Геращенко, С. М. Крамаренко // Сучасні проблеми управління підприємствми: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3-4 бер.2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Харків : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 102–103.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770-
dc.description.abstractУ тезах доповідей подано обґрунтування маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано термін «маркетинг інноваційної діяльності» та основні принципи маркетингу інновацій. Концепція маркетингу інноваційної діяльності є основою дослідження ринку і пошуків конкурентної стратегії підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectмаркетинг інноваційru_RU
dc.subjectінноваційний маркетингru_RU
dc.titleМаркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.