Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Title: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства
Authors: Геращенко І. М.
Крамаренко С. М.
Keywords: маркетинг
інновації
маркетинг інновацій
інноваційний маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: ФОП Панов А. М.
Citation: Геращенко І. М. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства / І. М. Геращенко, С. М. Крамаренко // Сучасні проблеми управління підприємствми: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3-4 бер.2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Харків : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 102–103.
Abstract: У тезах доповідей подано обґрунтування маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано термін «маркетинг інноваційної діяльності» та основні принципи маркетингу інновацій. Концепція маркетингу інноваційної діяльності є основою дослідження ринку і пошуків конкурентної стратегії підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.