Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23578
Назва: Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyers
Автори: Omarov E. Sh.
Теми: consumer behaviour
decision making process
organisational buyer
price
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Omarov E. Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyers / E. Omarov // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Харків : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 22–24.
Короткий огляд (реферат): The paper is devoted on investigation the particular qualities of managing consumer behaviour for organisational buyers. Moreover, this paper tries to find underlying aspects of decision-making process of organisational buyers and investigates the methods of managing such behaviour.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23578
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omarov.pdf181,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.