Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23142
Назва: Управління брендом закладу вищої освіти в умовах сучасної конкуренції
Автори: Майстренко О. В.
Кисельов С. В.
Теми: бренд університету
брендінг
бренд
конкуренція університетів
тенденції брендінгу
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Майстренко О. В. Управління брендом закладу вищої освіти в умовах сучасної конкуренції / О. В. Майстренко , С. В. Кисельов // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 209–211.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні питання сутності і значення брендингу вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції; проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду ЗВО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23142
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Кисельов_Майстренко _.pdf211,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.