Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23142
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМайстренко О. В.-
dc.contributor.authorКисельов С. В.-
dc.date.accessioned2020-06-17T08:22:06Z-
dc.date.available2020-06-17T08:22:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМайстренко О. В. Управління брендом закладу вищої освіти в умовах сучасної конкуренції / О. В. Майстренко , С. В. Кисельов // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 209–211.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23142-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні питання сутності і значення брендингу вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції; проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду ЗВО.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectбренд університетуru_RU
dc.subjectбрендінгru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectконкуренція університетівru_RU
dc.subjectтенденції брендінгуru_RU
dc.titleУправління брендом закладу вищої освіти в умовах сучасної конкуренціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Кисельов_Майстренко _.pdf211,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.